Fråga från Jens från Rönninge
Hej,
jag har ett radhus från 1969 med krypgrund med betongbjälklag. Nu tänker jag på att skaffa braskamin som väger mellan 200-550kg. Jag undrar om och hur jag behöver förstärka golvet. Sedan är frågan också vad det kommer kosta.
Mvh
Jens
Svar från Micke
Hej Jens,
Återkommer med svar så fort jag kan.
Med vänlig hälsning,
Micke
